Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij verzoeken u cookies te accepteren. Meer info

 

Vind uw dealer

Home Over Suzuki Filosofie

Suzuki’s Way of Life

Suzuki’s Way of Life is altijd spannend geweest. Ons doel is de verwachtingen van onze klanten te overtreffen, ze te verrassen, te verblijden en hun vertrouwen te waarborgen. Overal ter wereld. Suzuki’s producten zijn niet alleen duurzaam, van hoge kwaliteit en betrouwbaar, ze staan ook voor prestaties en waardevastheid en altijd voor een dosis plezier.

 

Ieder aspect van het merk Suzuki draagt bij tot de uitdrukking van Suzuki’s Way of Life. De krachten van de rationele waarden van het merk, Straightforward (ongecompliceerd) en Value (waarde), worden gebundeld met de krachten van de twee emotionele waarden Sporty (sportief) en Spirit (karakter) en vormen zo de kernwaarde Excitement (opwindende gebeurtenis/sensatie).

 

De merkwaarden van Suzuki (Straightforward, Value, Sporty en Spirit) laten zien dat de auto’s van Suzuki ervoor gemaakt zijn om uw heerlijke leven nog sensationeler te maken!

 

Mission statement

Natuurlijk maken we onze producten op een zo verantwoord mogelijke manier. Onze missie als importeur is om de veiligheid van onze rijders te garanderen, het milieu ter harte te nemen, volgens alle wettelijke bepalingen te werken en een goede verstandhouding met onze aandeelhouders te onderhouden.
 
Ons mission statement behelst de volgende punten: 

  • We willen producten van een superieure kwaliteit ontwerpen, waarbij we ons focussen op de klant. 
  • Door middel van teamwork willen we een verfrissend en innovatief bedrijf vormen. 
  • We streven ernaar dat elke medewerker uitblinkt op zijn vakgebied, door een continue persoonlijke ontwikkeling. 

Aandacht voor een gezond leefmilieu speelt een belangrijke rol bij alles wat we doen. Bij al onze activiteiten nemen we het milieu zoveel mogelijk in bescherming. Dat doen we omdat al onze huidige activiteiten effect kunnen hebben op de toekomst van de aarde. Daarom houden we ons aan de volgende vier richtlijnen:

  • Het onderhouden en verbeteren van ons milieumanagementsysteem.
  • Met milieuwetten in de hand houden we ons aan onze eigen standaarden.
  • Het verminderen van de druk op het milieu – druk die het gevolg kan zijn van onze businessactiviteiten en producten.
  • Het vergroten van de bewustwording omtrent een gezond leefmilieu.

Suzuki, een wereldmerk

Suzuki Motor Corporation produceert jaarlijks 2,8 miljoen auto’s, 2 miljoen motorfietsen en 100.000 buitenboordmotoren die over de hele wereld verkocht worden. Wereldwijd staat Suzuki hiermee op de 9de plaats. Met een totale omzet van 35 miljard dollar schaart Suzuki zich tussen internationale topbedrijven als Coca-Cola en McDonalds. Inmiddels kan Suzuki bogen op 100 jaar kennis en ervaring. Suzuki’s Way of Life staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, sportiviteit en het streven naar perfectie. Bij alles wat we doen staan onze klanten centraal. Ons doel is altijd om verwachtingen te overtreffen, te verrassen, te verblijden en om het vertrouwen van onze klanten te winnen. De merkwaarden van Suzuki – ongecompliceerd, waardevast, sportiviteit en karakter – komen terug in alle activiteiten van Suzuki.


Meer informatie over Suzuki Global